תביעות
    תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

    הודעה על נזק ביטוח נסיעות חו"ל

    מקרי הביטוח המכוסים בפוליסה מחולקים לשני קבוצות עיקריות:
    א. הוצאות רפואיות בעת אשפוז בבית חולים בחו"ל.
    ב. מקרה ביטוח שתביעה בגינו תוגש לאחר שהמבוטח חוזר לישראל.

    1. הוצאות רפואיות בעת אשפוז בבית חולים בחו"ל:
    במידה ואושפזת בבית חולים בחו"ל, יש להתקשר למוקד החירום של  הראל חברה לביטוח בע"מ, הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, למסור את השם, מס' הזהות ומספר הפוליסה של המבוטח ולציין גם את השם ומספר הטלפון של בית החולים, על מנת שהראל תיצור קשר עם בית החולים לצורך מתן התחייבות כספית לתשלום הוצאות האשפוז.

    2. מקרה ביטוח שתביעה בגינו תוגש לאחר שהמבוטח חוזר לישראל:
    א. הוצאות רפואיות בחו"ל שלא בעת אשפוז:
    * יש לוודא שהרופא המטפל יכין מסמך הכולל אבחנה רפואית (דיאגנוזה), סיבת הטיפול ותולדות המחלה.
    * באם נעשה טיפול ממושך, על הרופא לפרט כל טיפול וסיבתו בנפרד.
    * יש לשמור קבלות מקוריות על תשלום לרופא ו/או תשלום עבור רכישת תרופות.
    * יש לשמור את המרשם הרפואי המעיד על צורך ברכישת תרופות.
     ב. תביעת מטען:
    * יש לרשום במדויק את נסיבות האירוע, פירוט הרכוש הנתבע, תאריכי רכישת המטען, מקום הרכישה וסכום הרכישה וסכום התביעה לכל פריט.
    * יש לצרף אישור משטרה מקורי, ממקום האירוע בחו"ל המהווה תנאי הכרחי לטיפול בתביעת מטען.
    * יש לצרף אישור רכישה מקוריים של הפריטים הנתבעים אשר נרכשו בחו"ל.
    * יש לצרף אישור מקורי של חברת התעופה/אניות, במידה והאירוע אירע בזמן הטיסה או במהלך השייט.

     בכל מידע נוסף יש לפנות למירי כהן ממחלקת תביעות משרדנו 03-5611561 (שלוחה 103)

    יצירת קשר
    עבור לתוכן העמוד